سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به غمکده ی مهتاب خوش اومدی...


ساعت 2:33 عصر چهارشنبه 85/8/24

سلام

دوستان دیگه روزهای آخر فرارسید اومدم بگم چند تا مطلب جدید نوشتم در مورد یاهو و ترفنداش اونو از اینجا بخوانید. در ضمن دوست خوبم در مورد SQL پرسده بودند.که باید برن در قسمت ترفندهای یاهو اونجا در موردش توضیح کامل دادم.راستی بچه ها روزهای آخره!!!!!

رو گلدونه رفاقت

بریز عطر سخاوت بپاش رنگ طراوت

یا علی


¤ نویسنده: مهتاب

نوشته های دیگران ( )

ساعت 2:33 عصر چهارشنبه 85/8/24

سلام سلام

اول اینو بگم از دستتون خیلی دلخورم.آخه این چیزها چیه به من نسبت دادین ............

بعضی ها میان میگن چرا ما رو هک کردی و چرا پسورد میل ما رو عوض کردی؟

بعضی ها هم از جانب ما به دیگران فحش میدن .آخه این کار درسته .این حرکتها چه معنی میده..........من اینهمه زحمت میشکم آخرشم این.......ولی اینو بگم ? روز دیگه الان با این موضوعاتی که پیش اومده من میخوام هر چه زودتر این ? روز تموم بشه .......همین الان هم کلی اعصبانی هستم.

ولی برای دوستهای خوب با معرفتم که به من خیلی لطف دارن قسمت یاهو ترفنداشو کامل کردم اما امشب باز هم میخوام کا تر کنم . من معمولا شب ها تا دیر وقت آنلاین هستم.پس برید از اینجا بخوانید.

راستی این وبلاگو پیشنهاد میکنم ببینید. تازه شروع کرده اما باحاله.اینجا رو کلیک کنید.

بازم یه مطلب الان یادم افتاد خوب این سایت هم یه سایت توپ برای ساختن وبلاگ برای مبتدیان است برید حال کنید.اینم آدرسش اینجا رو بزن .. بای فقط ? روز


¤ نویسنده: مهتاب

نوشته های دیگران ( )

ساعت 2:33 عصر چهارشنبه 85/8/24

خوب امروز میخوام درمورد پورت?? صحبت کنم.یکی از استفادهاش اینکه شما میتونین با استفاده از این روش یک ایمیل از طرف شخصی به دوستتون یا شخصی دیگر بفرستید مثلا شما میتونید یه نامه با ایمیل من به هر کسی میخوان بدید.البته این کار در صورت عدم اجازه ی شخص دارنده ایمیل غیر قانونی است.خوب این کار با نرم افزار Outlookوبا خوده ویندوز xpمیشه که در حوصله ی این مقاله نمیگنجد.شروع میکنیم شما باید ابتدا به کامپیوتر telnetکنین این دستور را در command promatویندوزxpتایپ کنید(برای این کار start+allprogram+accesserios+command promatیا کلید ویندوز را رو کیبورد بگیرید و Rرا با هم بگیرید ودر Run تایپ کنیدcmd)بعدش این عبارتو تایپ کنید

telnet mail server portبه جای mail serverمیل سرور ایمیل مورد نظرتونو بنویسید مثلا اگر در یاهو است تایپ کنیدmx4.mail.yahoo.comبعد اینترو بزنید بعد یه پیام خطا در یافت میکنید به این شکل Server 220 4Pfs (IMail7.12 3199-1)NT SMTP SERVERیه چیزی تو این مایه هاست اما اینجا شما به خاطر فارسی بودن صفحات شاید جای عددها رو بر عکس ببینید.سس مینویسید Helo اگه جلوی heloایمیل فرستنده رو بنویسید خوب تره چون کارتون یه مرحله جلو می افته با گرفتن جواب مثل این عبارتهhelo ali_666_ila@yahoo.comبعد باید منتظر جواب سلام باشید اگه جواب بده این عبارت استhelo 250 server 4Pfsمن دارم میگم باز شما به خاطر فارسی بودن صفحات عددها را بر عکس میبینید(این چند بار شد گفتم)برای فرستادن ایمیل از این دستور استفاده کنیدmail from ali_666_ila@yahoo.com بازم Enter میکنیم بعد صبر میکنیم تا بگه okبعدش ایمیل گیرنده را مینویسم با این کد

rcpt to:neda_khoshkel@yahoo.comتوجه کنید که به جای این ایمیل ها ایمیل های خودتونو بنویسید ( اینا جزو کدها نیستا **اینه..)بعد گرفتن okاینو تایپ کنیدDataبعد Enter کنیداینم جوابشok 354 send it;end with<CRLF>><CRLF>سپس این عبارت به شما میگه که یه بار Enter کنید بعد یه بار نقطه تایپ کنید و بعدEnter بزنید(مفهومه که اگه نیست روشنت کونم...)حالا میگه Subjectبده یعنی عنوان نامه شما هم بدید و دوبار Enterکنیدبعد متن نامه را بنویسید در قسمت Fromبعد باز اون کاره بالا رو بکنین (یه بار Enterکنید و نقطه تایپ کنید و بازEnterکنید)اینم تمتم مراحلی که گفتم

data
354 ok, send it; end with <CRLF>.<CRLF>
From: ali_666_ila@yahoo.com
to:neda_khoshkel
subject:I love you

inja ham matne khodetono minevisid

250 Message queued

quit

goodbye221


¤ نویسنده: مهتاب

نوشته های دیگران ( )

ساعت 4:56 عصر شنبه 85/8/20

بعضی از دوستان در زمینه سوزاندن CD استاد واقعا هستند . حالا ... +
ولی خوب تقریبا همه به محض این که
CD هاشون زیر رایت میسوزه اون رو خرد میکنن و یا دور میندازن . اما به هر دلیل اگر در زمان رایت CD به صورت DATA سی دی شما سوخت اصلا ناراحت نباشید چون اگر مایل باشید می توانید در ادامه CD رو مجددا رایت کنید حتی فایلهایی رو که سالم رایت شدن رو نیز حفظ کنید برای این کار کافی هست که از NERO شش به بالا استفاده کنید .
سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دو باره
DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید . در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کنه و لازم نیست سی دی خام درون رایتر قرار بدهید.

نکته : حتما قبل از
ADD کردن فایلها باید بدونید که چه مقدار فضای خالی در سی دی سوخته دارید . اینو باید از میزان پر بودن حلقه پشت CD حدس بزنین ( راه دیگه ای نیست اگه شما راه دیگه ای دارید بگین ! ) و بیشتر از حجم باقیمانده نخواین رایت کنین یعنی اینکه این CD دیگه فقط به درد رایت فایلهای کوچیکتر میخوره ( اینم خودش غنیمته نه ؟
و نکته دیگه این که سی دی رو باید خود
NERO سوزانده باشه نه کس دیگه حتی شما !
نکته سوم هم اینکه واسه
CD های Video و Audio سوخته فکر نکنم بشه اینکارو کرد !

امتحان کنید حتما جواب میده


¤ نویسنده: مهتاب

نوشته های دیگران ( )

ساعت 4:56 عصر شنبه 85/8/20

شاید تا به حال برایتان ییش آمده باشد که از اطلاعاتی که در سیستم فرد دیگری است.توجه شما را جلب کرده باشد و بخواهید آنها را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. شاید اولین راهی که به نظر شما می رسد، کپی اطلاعات مورد نیاز شما بر روی CD باشد، اما اگر رایتر موجود نباشد چه؟ و یا حجم برنامه ها و اطلاعات بیشتر از حدی است که در چند سی دی جا بگیرند.
ولی بهترین و به صرفه ترین راه هارد به هارد کردن بدون کابل است .برای این کار ...

ابتدا برق سیستم را بکشید سپس پشت کیس را باز کنید کابلی که به پشت سی دی رام است را را جدا کرده و به طور صحیح آن را به به یشت هارد دیگر وصل کنید و یک کابل دیگر هم که برای برق هارد است را از سی دی رام جدا کرده و به پشت هارد وصل کنید. حال برق سیستم را وصل کنید و سیستم را روشن کنید.بعد از نصب هار دیسک جدید، به My computer بروید.اگر که درایوهای هارد دیسک جدید ضافه نشدسیستم را دوباره راه اندازی کنید.اگر می خواهید که انتخاب نمایید که سیستم با کدامیک از هاردها شروع به کار نماید، Jumper یشت هارد که نمی خواهید کامپیوتر با آن استرت شود را جدا نمایید. به یاد داشته باشید که پس از پایان کار ، Jumper را به جای اولش باز گردانید.


¤ نویسنده: مهتاب

نوشته های دیگران ( )

<      1   2   3      >
3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
21
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
62952

:: درباره من ::

به غمکده ی مهتاب خوش اومدی...

مهتاب
عاشق دلشکسته تنها به دنبال آزادی مسافر جاده تنهایی میگن شیطونم ولی فکر نمیکنم

:: لینک به وبلاگ ::

به غمکده ی مهتاب خوش اومدی...

:: آرشیو ::

آموزش
تست
بخند کلیک کن ضرر نمیکنی
چرا زنان گریه میکنن ؟
خودکشی
بیا تو
یه سایت جیگر
عجز
وقتی که....
پاییز
زنانه ای از عشق
پیامبر
یه راهنمایی
دوستت دارم...
یه عشق
فریاد دلم...
تو را من دوست می دارم...
پاییز 1385

:: اوقات شرعی ::

:: لوگوی دوستان من::




::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::